סיפורי הצלחה

א.ד נפל בבית הספר והוריו פנו מיד למשרדנו. בהסכם פשרה שהשגנו עבורם, קיבלו הנער והוריו 400,000 ש״ח.

920,000 ש״ח זה הסכום שקיבל נ.ז על חבלה בברך ובעמוד שדרה שאירעה במהלך תאונת דרכים, לאחר שליווינו אותו בתביעה כנגד חברת הביטוח.

ר.ל נחבלה בראשה כשחוותה תאונת דרכים. באמצעות הייצוג שלנו מול חברת הביטוח והליווי הצמוד, היא הצליחה לקבל סכום של  750,000 ש״ח.

כמה שווה חבלה בעמוד שדרה וכתף ימין שקרתה בעקבות תאונת דרכים? 300,000 ש״ח זה הסכום שהצלחנו להשיג ללקוחה כ.ו.

תביעה נגד רשות מקומית

המרחב הציבורי בעיר בה אנו נמצאים, נמצא תחת אחריותה של העיריה, המועצה האזורית או המועצה המקומית. אלה הן ישויות משפטיות אותן ניתן לתבוע במקרה שנפגענו בגלל מפגעים בדרך: אזור חשוך, מדרכה פגומה, מכשול שמונע מאיתנו לעבור על המדרכה, בור בכביש ועוד. בין אם הפגיעה היא בגוף או ברכוש, הנכם זכאים לפיצוי. אז איך לתבוע עירייה במקרה של פציעה ומה צריך לעשות?

ישנם מספר דברים אותם כדאי לעשות במקרה של פגיעה: ראשית בדקו אם יש עדי ראיה בסביבה וקחו את פרטי הקשר שלהם. צלמו את המקום בו התרחשה הפגיעה על מנת שיהיה לכם תיעוד של המקום. פנו לטיפול רפואי ושמרו את מסמכי תיעוד הפגיעה והטיפול. אם החלטתם לתבוע תביעת נזיקין כנגד העיריה תהיו חייבים להוכיח שאכן הייתה רשלנות מצידה, לכן אל תקלו ראש בפעולות הללו.

לאחר שעשיתם את הדברים הנחוצים, אנו ממליצים להגיע לייעוץ משפטי אצל עורך דין לתביעות כנגד העירייה על מנת שתדעו כיצד ניתן להמשיך ולטפל בתביעה. פניה מהירה יכולה להגדיל עבורכם את הפיצוי. 

סגירת תפריט