סיפורי הצלחה

א.ד נפל בבית הספר והוריו פנו מיד למשרדנו. בהסכם פשרה שהשגנו עבורם, קיבלו הנער והוריו 400,000 ש״ח.

920,000 ש״ח זה הסכום שקיבל נ.ז על חבלה בברך ובעמוד שדרה שאירעה במהלך תאונת דרכים, לאחר שליווינו אותו בתביעה כנגד חברת הביטוח.

ר.ל נחבלה בראשה כשחוותה תאונת דרכים. באמצעות הייצוג שלנו מול חברת הביטוח והליווי הצמוד, היא הצליחה לקבל סכום של  750,000 ש״ח.

כמה שווה חבלה בעמוד שדרה וכתף ימין שקרתה בעקבות תאונת דרכים? 300,000 ש״ח זה הסכום שהצלחנו להשיג ללקוחה כ.ו.

תאונות ופציעות בבית הספר

לעיתים מתרחשת פציעה בשטח בית הספר בשעות הלימודים במהלך משחק, פעילות גופנית או בגלל מתקנים שאינם מתוחזקים היטב. במידה ומתרחשות תאונות בבית הספר ישנן כמה פעולות שכדאי לעשות. ראשית, כדאי שהילד יפנה למורה שלו וזו תדווח לגורמים הרלוונטיים בהנהלת בית הספר. במקביל, על בית הספר להתקשר להורים ולהסביר להם את מהות פציעת התלמיד בבית הספר והסיבה שגרמה לה. חובה על בית הספר להנפיק דו״ח כתוב אודות המקרה לאחר תחקור האירוע ולהעבירו להורים. במידת הצורך על בית הספר להזמין אמבולנס.

תלמידי ישראל מבוטחים בפוליסת תאונות תלמידים. תביעת ביטוח בית ספר מתקיימת במקרה של נזקי גוף. במקרה של רשלנות, ישנה עילה נוספת לתביעה מכוח פקודת הנזיקין.    

בכל מקרה של פציעה בשטח בית הספר והטיפולים בעקבותיה, שימרו את החומר הרפואי המתעד את הפציעה והטיפול והגיעו עמו בהקדם להתייעצות. פניה מהירה יכולה להגדיל עבורכם את הפיצוי. 

סגירת תפריט